Alcoutim 24,5 km

28 maart 2019 - Alcoutim, Portugal

Pfff vandaag een lange route. Om kwart voor 8 waren we al op de camino. Het was mooi weer, z’n 20 graden. Het eerste stuk liep door prachtige natuur naar Foz de Odeleite waar we in een restaurant koffie dronken. Hierna voer de route langs de rivier Guadiana. Deze rivier vormt de grens tussen Portugal en Spanje. Vaak hadden we prachtige uitzichten. Er waren twee routes, een over asfalt en een met veel heuvels en dalen. Wij kozen voor de bijna niet bereden asfaltweg, iets sneller maar ja na 20 km ga je vanzelf wat langzamer.Op een pauzeplek drie Nederlanders ontmoet, en bij het binnenlopen van Alcoutim nog eens twee die gezellig bij hun camper zaten , zij waren al vijf maanden onderweg. Morgen is er een probleem met overnachten maar dat zien we morgen wel. Nu wandelen we weer terug naar het dorp voor een hapje en een drankje. Até amanhã😀tot morgen!

1. KH Hoving:
    Hallo Ria en Henk
    De 2e dag zit eral weer op. Fijn wandelen met een lekker weertje. Goed uitrusten en morgen weer fris op
    Groetjes Henk en Sienie
  2. Marianne:
    👍😘
  3. Petra Janssen:
    28 maart 2019
    Fijn dat de tweede dag er ook al op zit,met lekker weer .
    Wat wil je nog meer . Slaap maar lekker uit ,en dan morgen er weer fit er tegen aan.
    Groetjes Petra en Sjeng.