Evora 8km

3 april 2019 - Évora, Portugal

Vandaag een rustdag in deze mooie oude stad. Ook ons hotel is gevestigd in een oud historisch pand. ( warm water☺️.) We hebben in de oude stad van alles bezichtigd. Ook zijn we weer met de voorbereidingen bezig voor morgen (35km.) want de eerste 15 km gaan langs een druk bereden provinciale weg. Onze gids schrijft deze over te slaan omdat het te gevaarlijk is. Normaal als je een camino loopt zijn er veldwegen en herbergen maar hier op deze weinig belopen route is met pelgrims nog geen rekening gehouden. Maar we komen er wel!! Tot morgen allemaal🙋😘🚶‍♂️🚶🏼‍♀️

1. Elly peters:
    3 april 2019
    Hoi pelgrims ria Henk mooie foto's oude gebouwen die koe is ook leuk morgen weer een lange tocht ik heb in de tuin gewerkt beetje moe in de rug we wensen jullie een mooie dag er valt heel wat te beleven groetjes adi o amigo
  2. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Jullie genieten er van dat is wel duidelijk. Ook al zijn er soms lange saaie stukken, wie doet jullie wat. Fijn om vandaag een rustdag te hebben in een mooie oude stad. Gisteren nog een app van Cor gekregen toen hij hier in Reuver bij de AH was. In de winkel bij de kassa hoorde hij 2 dames tegen elkaar zeggen: det haet Ger van Lenssen auch gedaon. Ja zei Cor toen, die ken ik en zijn Vrouw Thea ook. Zo zie je maar. Cor is doorgelopen naar Roermond waar hij in de refugio bij de kathedraal heeft geslapen. Vandaag is hij naar Sittard gelopen. Ik moet jullie de groeten doen van hem. Het gaat hem goed. Voor jullie, succes verder op je pad en Buen Camino. Ger en Thea
  3. KH Hoving:
    3 april 2019
    Dag Ria enHenk even in het mooie stadje wat rond wandelen is ook wel eens lekker ontspannen. Morgen voor zichtig op de drukke weg, groeten Henk en Sienie
  4. Petra Janssen:
    3 april 2019
    Hallo Henk en Ria ! Morgen een lange dag ,als het maar droog is .En uit kijken voor die drukke weg .Dat jullie heel terug komen. Groetjes Petra en Sjeng . Jullie zijn kanjers .