Nog 4 dagen!

22 maart 2019 - Munstergeleen, Nederland

Nog even en dan is het zover.....de camino Lusitana wacht op ons! We hebben regelmatig het Jacobspad gewandeld van Millen( Duitsland ) naar Spaubeek. Ook hebben we de oefentocht (wij helpen nieuwe pelgrims op weg) gelopen eerst alleen en daarna met de nieuwe pelgrims zodat ze weten wat hun te wachten staat, heuvels, omgewaaide bomen over het pad en modderpaden. Op wat kleinigheden na zijn de rugzakken  ingepakt.

1. Ad & Gerda Bezemer:
    22 maart 2019
    Beste Ria & Henk, Wij gaan jullie met belangstelling volgen.
    Heel veel wandel plezier.
    Gerda & Ad.
  2. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,
    Nog even en dan beginnen jullie aan je zoveelste camino avontuur. Geniet van de mooie ontmoetingen onderweg en alles wat de Lusitana jullie brengt. Met veel belangstelling gaan we jullie volgen. Goede reis naar zuid Portugal en voor strakjes...…..een Buen Camino.
  3. Andre Cannisius:
    23 maart 2019
    Veel plezier op de wadeling.
    We houden jullie in de gaten. ha,ha.
  4. René en Elly:
    23 maart 2019
    heeeel veel plezier en geniet van iedere dag
  5. Tila:
    23 mrt '19.Hoi ria&Henk.heerlijk jullie weer te kunnen volgen.ik leef/en ""wandel""met jullie mee.goede voorbereiding nog en dan is het weer zover.genieten ook weer van deze camio...liefs tila
  6. Saskia:
    23 maart 2019
    Lieve Henk en Ria, wij wensen jullie een geweldige camino toe en een hele goede en voorspoedige reis. Geniet er van samen. Dikke knuffel van Ramon y Sofieke.
  7. Truus Verstappen:
    25 maart 2019
    Hallo Henk en Ria, wij wensen jullie een prachtige "camino"en zien uit naar jullie verhalen.