We zijn er! in Vila Real de St. Antonio

27 maart 2019 - Vila Real de Santo António, Portugal

Gisteren om 11 uur zijn we uitgezwaaid door onze buren. Te voet naar het station in Geleen, waar we de trein naar Eindhoven namen. Prima vlucht met Transavia en om 19.00 uur waren we in Faro. We moesten de klok een uur terug zetten, want hier was het pas 18.00 uur. Daarna ging het verder met de trein naar Vila Real waar we om half 9 in ons hotel arriveerden. Na een lekker glaasje port en moe van dat hele gereis gingen we naar bed.

1. Marianne:
    27 maart 2019
    Ffijn om jullie weer te mogen volgen hier schijnt ook dapper het zonnetje en zodadelijk ga ik lekker naar het volksdansen ook lekker eventjes de voetjes bewegen! En dan gezellig samen wat drinken en vertellen! Veel wandel plezier nog jullie twee dutch movers!
  2. Tila:
    27 maart 2019
    Hoi ria en Henk.ik hoop,goed geslapen na de reis en nu gezond weer op.nu begint het echt..jullie 9 e CAMINO..heel veel plezier.ik volg jullie en moet dadelijk denken (en de komende weken) ÉÉN beker minder.liefs tila
  3. Tila:
    27 maart 2019
    Nog eens..goede morgen ria en Henk.ik hoop,goed geslapen na de reis en nu begint het echt..jullie 9 e CAMINO..Veel plezier..ik volg jullie.en moet dadelijk en de komende weken denken;; ÉÉN beker minder.. liefs tila
  4. Stella en Charles:
    27 maart 2019
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn in Portugal. Nu gaat het beginnen. We zijnweer heel benieuwd naar jullie verhalen. Heel veel loopplezier
    Groetjes van Stella en Charles
  5. Tila:
    27 maart 2019
    Sorry.de 1 e keer zag ik niet verzonden..daarom nog eens geprobeerd.alle dingen nu in 3 ..dus dat wordt een goede CAMINO dag.tila
  6. John Pluymakers:
    Profiteer ere maar van
  7. Kuppen:
    27 maart 2019
    Nu gaat het echt beginnen veel plezier en goed weer groetjes Riet
  8. Mariette Vondenhoff:
    27 maart 2019
    Leuk om jullie weer te volgen.
    Ik wens jullie een goede en mooie camino !!!
    Groetjes, Mariette
  9. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    27 maart 2019
    Vol spanning volgen we jullie weer.veel succes en wandelplezier. Groetjes JAN EN RIA
  10. Ad & Gerda Bezemer:
    27 maart 2019
    Veel wandel plezier, Beleef Beek.
  11. Gerry Coumans:
    27 maart 2019
    Heel veel wandelplezier Henk en Ria. We gaan jullie trip weer met plezier volgen en Ria, mocht je het zwaar krijgen, dan denk maar aan de crosstrainer van de Milon cirkel. Dat is pas zwaar!!!!

Groetjes, Gerry en Judy
  12. Elly peters:
    27 maart 2019
    Hoi pelgrims ria Henk ria met een portje op loop je heel flot we wensen jullie een leuke camion gr ellie Jacques peters .
  13. Elly peters:
    27 maart 2019
    Hoi pelgrims ria Henk ria met een portje op loop je heel floot we wensen jullie een gezellige camion gr ellie jacques
  14. Nellie Janssen:
    27 maart 2019
    Hallo Henri, goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen bij het beginpunt. Ik wens jullie een hele fijne camino!! 🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️
  15. Agi Toth-Varga:
    27 maart 2019
    Het begin is al, zo doorgaan! Veel plezier en een fijne camino!
  16. Petra Janssen:
    27 maart 2019
    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen.
    Wij hebben ook tickets geboekt voor naar Lissabon .
    Voor de camino te lopen. Maar dat horen jullie nog wel.
    Veel wandelplezier .Petra en Sjeng.