Naar Castelo Branco🚞🚂

11 april 2019 - Castelo Branco, Portugal

Vanmorgen ontbeten voor de prijs van €5.60, drie koffie, een jus ‘d orange en twee broodjes  dik belegd met kaas. Dat lukt niet in Nederland! Volgens het toeristenburo zou de trein om 10.10 uur vertrekken. Wij waren al op het station om 9.15 uur, maar tot onze verbazing kwam er een trein om 9.30uur. Dus we waren al vroeg in Castelo Branco. Daar nog wat gedronken en om 11.30 uur naar het hotel gegaan, wie weet mogen we al op de kamer. En jawel hoor, de kamer was klaar. Dus gedoucht en de was gedaan die nu aan de gordijnroede voor de open raam hangt en hotel geregeld voor morgen.....! Als je ouder wordt heb je graag zekerheid over je slaapplek.  Daarna de stad in en iets eten. En nu is het rusttijd, Henk ligt te snurken en ik ga dadelijk wat lezen. De route voor morgen is te lang en weer geen slaapplaatsen. Het plan voor morgen is een stukje met de trein naar Castelo Novo en dan bergop ⛰🚶‍♂️🚶🏼‍♀️naar Fundão, als Henk weer in orde is. We hebben al 8 camino’s gelopen maar deze is zo anders, te lange routes, geen herbergen, nog niet op wandelaars ingesteld. Maar de Portugezen zijn erg aardig en behulpzaam!

1. Agnes Lamberix:
    Fijn zo,n rustig dagje.
    En beter worden Henk.
    Genieten van de zon en van het mooie Portugal!
  2. Elly peters:
    11 april 2019
    Hoi ria Henk fijn voor morgen een rust dag kan je de was strijken ha ha misschien een dansje doen manjana cheva samen met Henk lekker slapen en morgen gezond weer op gr ellie Jacques adios
  3. Mariette Vondenhoff:
    11 april 2019
    Beterschap Henk en veel succes op deze "lastige" route !
  4. Stella en Charles:
    11 april 2019
    Henk beterschap en dan geniet van jullie rustdag.
  5. Tila:
    11 april 2019
    Hoi ria&Henk,lekker rustig dagje gehad ,dat,hopelijk Henk en ook jou goed heeft gedaan.zo zie je de verschillen tussen de CAMINO,s. misschien verandert er nog iets meer richting Santiago.gelukkig zijn de Portugezen vriendelijk.nu lekker eten en lekker slapen en dan zeker voor Henk...gezond weer op..voor beiden.buen CAMINO met goede routes..goede slaapplaatsen en mooie natuur..lieve groet tila
  6. KH Hoving:
    Dag Ria enHenk
    Doe het maar rustig aan een paar dagen. Beterschap Henk,
    Groetjes Sienie en Henk
  7. Marianne:
    11 april 2019
    Hopelijk is henk snel weer beter zodat jullie alle twee weer lekker kunnen genieten van alles om jullie heen zonder dat zieke gevoel! Adios tot morgen hier scheen vandaag het zonnetje en die sneeuw wat ze ons beloffd hadden daar geloof ik. Niets meer van! ☀️👍🍀😜❤️🙏🏻
  8. Petra Janssen:
    11 april 2019
    Henk en Ria ! Zo te zien krijgen jullie nu mooi weer .
    Ik zie op de foto dat de zon schijnt .
    Hoop het voor jullie . Gr Petra en Sjeng.
  9. Paul:
    12 april 2019
    Hoi Henk en Ria,
    Allereerst nog beterschap toegewenst Henk . Een echte nog niet " ontgonnen," Camino lopen jullie.
    Petje af.
    Gelukkig wordt het weer de komende dagen weer beter!!
    Geniet weer samen ...en...Bon Camino.
    Paul.