Alter do Chão 22 km

7 april 2019 - Alter do Chão, Portugal

Gisteravond nog even over de markt gelopen. Arme verkopers in houten huisjes, het weer was zo slecht en daardoor niet druk. Maar wij  hadden een heerlijk bed en verwarming op de kamer. Vanmorgen bij vertrek stond er voor onze kamerdeur een tafeltje met daarop twee lunchpakketten en dat was een verrassing. Het ging vandaag heuvelop en heuvel af, donkere wolken in de lucht waaruit de eerste drie uur geen regen viel. Na de pauzeplek in Cabeco de Vide ging het miezeren en moest de regenjas aan tot waar we vannacht slapen in Alter do Chão. Hier was geen slaapplaats te krijgen als alleen een hele kleine kamer bij een café-restaurant, we waren al blij dat we een bedje hadden. Hopelijk vinden we morgen een slaapplaats maar we vragen straks de patron van het café of hij iets weet.

1. Stella en Charles:
    7 april 2019
    We genieten van jullie verhalen en mooie foto’s.
    We hopen wel dat jullie weer mooi weer krijgen dat loopt veel prettiger.
    Groetjes van ons
  2. Marianne:
    7 april 2019
    Dan zullen we eens duimen voor een betere slaapplek morgen! En een lekker zonnetje overdag!
  3. Bert en Rieni Bremmers:
    Hoi peregrinos,
    Geniet elke dag van jullie reisverhalen,goed bezig kunnen ons in leven in jullie belevenissen.Als pelgrims belevenis we onze avonturen in Portugal opnieuw.Hopelijk wordt het weer beter maar echte wandelaars lopen door alle weersomstandigheden.Is alles nog goed met jullie boddy? , op de foto's te zien gaat alles oke.Vandaag 25 km gelopen rondom Noorbeek mooie tocht met fantastische weer, willen toch een beetje conditie hebben voor komende maand als we de Grand Bernard over moeten op onze weg naar Rome.Henk en Ria geniet en verwonder je op jullie camino.
    Heel veel groetjes oes Kirchroa
    Rieni en Bert