Fronteira 20 km

6 april 2019 - Fronteira, Portugal

Op naar Fronteira vandaag! Toch weer de eerste 10 km. met een taxi gedaan, en achteraf maar goed want we waren om 14.00uur in ons hotel (dat nieuw was) en dat is een mooie tijd. We konden in het hotel meteen eten.  Daar zaten we dan in onze afritsbroeken, het was best wel sjiek, maar heerlijk eten, ik (Ria) had  lamskoteletjes en Henk varkenskoteletten met broccoliaardappelpuree, wel lekker maar in de puree zat ook koriander en dat blijf je lang proeven. Daarna een choc.mousse. Life is good☺️! We hebben heel veel donkere wolken gehad vandaag maar pas een kilometer voor  Fronteira barstte het los, gelukkig stond er een muur waar we tegenaan konden staan om te schuilen. Hier in het dorp is er een middeleeuws feest, jammer voor hun dat er buien zijn. Toen we juist gingen eten was er een grote vierkante tafel met militairen met veel decoraties (de hoge pieten😀). Ik (Ria ) heb juist een boek over de tweede wereldoorlog gelezen, toen ze weggingen zag ik dat er een militair hoge zwarte laarzen droeg.......😖Nu lekker douchen en even het dorp in. ( We hebbende verwarming aangezet☔️⛈🛀

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    6 april 2019
    Wat een tegenstelling, ik zit lekker in de zon! Troost je maar, na regen schijnt de zon. Succes verder.
  2. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,
    Het weer zit niet echt mee voor jullie. Maar niet paniekeren, na regen komt zonneschijn. Als de route maar mooi is ondanks soms stukken asfalt en een drukke weg. Maar zolang de lams- en varkenskoteletjes er nog ingaan als koek, dan is zo schrijven jullie Life is good. Donderdag j.l. een gezellige cafe St. Jacques gehad, aanwezig waren zo'n twintig personen. Nog een gezellige avond en drink er maar een van ons. Buen camino Ger en Thea.
  3. Elly peters:
    6 april 2019
    Hallo ria Henk hier ben ik weer het gaat jullie goed lekker het lammetje op gegeten dat zielig alleen in wei stond morgen komt weer een gezellige wandeldag hoop voor jullie dat de zon eens gaat schijnen voor bruine benen ha ha hier is het 17 18 gr fijne avond adios amigo
  4. Agnes Dleteren:
    Wat een verschil ik heb hier lekker een 1 uurtje gelopen
    In de zon lk hoop voor juillie dat het weer ook beter word
    Verder wens ik juillie het aller beste
  5. Astrid Wensing:
    6 april 2019
    Hoi Ria en Henk, jullie taffelen ( ander woord voor lopen) en tafelen er lustig op los. Respect hoor!
    Ik tuinier er hier lustig op los en ben net zoveel uren bezig als jullie met lopen. Ik moet wel eerlijk zijn... een paar dagen per week " onttuin" ik.
    Vandaag was het hier heerlijk zonnig weer dus een goede verticuteer dag. Gazon ziet er nu weer prima uit.
    Veel loop plezier en de groetjes van Astrid van de ...💃
  6. Marianne:
    6 april 2019
    Hallo jullie twee en ik maar gipsplaten tegen het plafond plakken en schroeven met Jos samen natuurlijk! Nog een vierde te gaan! En jullie hoeveel moeten jullie nog??!gr Marianne en morgen wordt het hier heeeel mooi weer👍🤗🍀☀️💐🍻
  7. KH Hoving:
    6 april 2019
    Dag wandelaars elke dag regen dat treffen jullie niet. Hier was het vandaag lekker weer, er was een kussen gevecht op de markt in geleen. Jonge mensen sloegen elkaar met witte kussens om de oren.
    Morgen een fijne zondag. Gr Henk en Sienie
  8. Petra Janssen:
    6 april 2019
    Hallo Ria en Henk !! Jammer van het weer voor jullie .
    Wij hadden hier prachtig weer bes wel warm in de zon .
    Hoop dat jullie ook mooi weer krijgen. Fijn weekend .Groetjes Petra en Sjeng.
  9. John Pluymakers:
    7 april 2019
    Hoi Henk en Ria,
    Ik krijg altijd jullie reisverhalen maar ik kan Jullie niet bijhouden. Jullie lopen sneller als dat ik op jullie verhaal kan reageren.
    Kunnen jullie niet wat langzamer lopen?
    Petje af wat jullie nog presteren.
    Ik ben al blij als ik 6 minuten op het loopband bij de fysiotherapeut kan lopen.
  10. Agi Toth-Varga:
    7 april 2019
    Mientje (schoondochter) en ik waren de hele dag in de tuin bezig. Mientje heeft de tuin prachtig gemaakt! Ik veel minder. Mijn taak was koffie maken en eten koken. Ria en Henk ik wens jullie morgen ook weer een mooie wandeldag.