Estremoz 17 km

5 april 2019 - Estremoz, Portugal

Vannacht hoorden we het heel hard regenen en waaien. Maar na het ontbijt was het droog, wel met donkere wolken. We konden de gewone route niet volgen omdat op diverse plaatsen de rivier die wij moesten oversteken hoog stond en wij tot ons middel er door moesten waden. Dus het advies van onze gastheer opvolgend gingen we de eerste 2.5km door het bos naar de N18. Daar moesten we nog 14.5km over lopen, niet zo prettig maar als er een vrachtwagen aankwam dan gingen we de berm in. We hebben flink doorgestapt en in Entremoz aangekomen barstte het los....een kwartier te vroeg.  Nog even geschuild en daarna doorgelopen naar het hotel waar een heel vriendelijke dame ons verwelkomde! De vooruitzichten zijn erg nat de komende dagen en morgen weer een route van 32km waarvan we er 10 met een taxi doen. 32 km. is te veel voor ons. We hebben  al een  hotel geboekt in Fronteira! Dus ook morgenavond een lekker warm bedje!

1. Elly peters:
    5 april 2019
    Hoi ria en henk wat een doorzetters zijn jullie wat een weer onder de paraplu nog een beetje droog als je maar lekker kan eten vanavond en een warm bed hebt morgen maar een paar km met de taxi voor morgen toch veel succes groetjes ellie
  2. Tila:
    5 april 2019
    Hoi ria&henk.wat een dag met hindernissen regen bahh en ook nog de komende dagen.idd vooruitzicht.je weet al lekker warm bed in fronteira.22 km .nog best veel..ik wilde al zeggen "goed week-end"..maar dat hebben jullie elke dag..hopelijk klaart het op,na regen komt zonneschijn...liefs tila
  3. Mieke Jeurissen:
    Hallo alletwee,
    Wat een verrassingen iedere dag!!!
    Hopelijk blijven de uitdagingen bij het krieken v.d. dag ( na een goede nachtrust) !!!steeds opnieuw aanwezig, en starten jullie vol goede moed.
    En wij....volgen jullie pad met grote bewondering.
    👍 veel succes .
    Lieve Gr. Mieke Herman
  4. Stella en Charles:
    5 april 2019
    Oh jee dat is dan minder met dat slechte weer.
    Jullie zijn wel doorzetters. Petje af.
    Zet hem op morgen
  5. KH Hoving:
    5 april 2019
    Ondanks het slechte weer houden jullie de moed er in.Het is ook wel balen hoor met al die regen. Het is een geluk dat jullie een goed hotel kunnen vinden.
    Morgen veel succes gr Henk en Sienie
  6. Petra Janssen:
    5 april 2019
    Jammer dat jullie regen hebben . want regen maakt alles kapot .
    Je kunt dan niet zo genieten. Maar jullie zijn door zetters .
    En fijn samen, dat maakt al veel uit . Nog veel wandel plezier Ria en Henk . Groetjes Petra en Sjeng.
  7. Agi Toth-Varga:
    Hoi Henk en Ria,
    Met die regen is niet zo leuk, mar hou de moed erin, want na regen komt zonneschijn! Voor die veel moeite wat jullie moeten doorstaan, krijgen jullie iets mooi`s terug. Groetjes
  8. Marianne:
    6 april 2019
    Ik ben alweer trots op jullie!
  9. Ramon en Sofie:
    6 april 2019
    Het is een prachtige tijd van het jaar. De natuur schreeuwt om regen en als die dan gevallen is komt de groeispurt en in no time ruikt alles fris en maakt de natuur zich klaar voor de zomer. Geniet ervan (tussen de buien door) :)

Groetjes van os oet Galicië!