Odeleite 34km😄😄

27 maart 2019 - Odeleite, Portugal

Hoi allemaal, heerlijk geslapen, ontbijt gehad  ( er was zelfs kaas) en daarna taxi gebeld. Ja jullie lezen het goed, een taxi. We wisten van tevoren dat het vaker moeilijk zou zijn met overnachtingen. 34 km is te veel om te lopen en op de hele route was er tussendoor geen slaapplek dus de eerste 10 km met de taxi ! Toch was het vandaag een hele klus, te weinig geoefend met de rugzak op de “ poekel” en dan is die rugzak toch wel zwaar.( Toch een T-shirt teveel meegenomen😄) De route was door heel mooie natuur, veel heide, sinas- en citroenbomen, maar die natuur ging heuvel op en heuvel af😖 best pittig! Op de hele route zijn we geen mens tegen gekomen, wel blaffende honden ( maar die bijten niet). Voor vandaag hadden we een slaapplek in een pension gepland, maar we kregen telefonisch geen verbinding. 2 km voor Odeleite dronken we een cola in een cafetaria en de eigenaresse van de bar was bekend met het pension en ze reserveerde voor ons een kamer. Heerlijk! Het was prachtig weer vandaag, z’n 23 graden. Nu gaan we kijken of we hier ergens iets kunnen eten en dan naar bed. Het was een mooie maar vermoeiende dag.

1. Marianne:
    Goed bezig!😘👍
  2. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Taxi of geen taxi, het begin is er. En om dan gelijk 34 km onder de zolen te laten gaan is wel erg veel van het goede. Geniet van alles rond om jullie heen, smakelijk eten en voor morgen een buen camino. (drink mer eine lekkere kaaje pot beer)
  3. Stella en Charles:
    27 maart 2019
    Poeh dat was dan zeker pittig. Maar jullie hebben wel mooi weer. 23 graden is toch wel lekker om te lopen. Zet hem op. Succes voor morgen
  4. Rob Stoll:
    27 maart 2019
    Veel plezier samen, dikke knuffel
    Rob & Jacqueline
  5. Astrid Wensing:
    "De pa-ha-duh-hun op....
    de la-ha-nuh-hun in
    Vooruit met flinke pas....."

Succes jullie beiden
  6. Tila:
    27 maart 2019
    Goed gedaan..👍de eerste dag.!! buen camino. tila
  7. Astrid Wensing:
    ....De pa-ha-duh-hun op..
    .....de la-ha-nuh-hun in...
    vooruit met flinke pas..!!! 😇 😰🕺

Succes jullie beiden
  8. Patrick&Joyce:
    27 maart 2019
    Heel veel wandelplezier en maak er een mooie tocht van! Groetjes van the Heinles
  9. Zef en Ria:
    27 maart 2019
    Alle begin is lestig mer geer kènt ‘t💪
    Op nao mörge.
    Groete, Zef en Ria
  10. Petra Janssen:
    27 maart 2019
    Heel veel wandelplezier en de eerste paar dagen is altijd pittig .
    Maar jullie redden het wel .
    Groetjes Petra en Sjeng .
  11. Ben:
    28 maart 2019
    Hallo, mooi weer en goede vooruitzichten.
    Teveel T-shirts wil zeggen dat je de volgende keer naar het nudisten strand moet gaan. Alles opgelost.
    Een goede reis verder . Kom gezond terug. Groetjes Ben
  12. Mieke Jeurissen:
    Hallo Ria en Henk,
    Dat ene t- shirt te veel trek je gewoon over het andere, probleem opgelost!!!🤣
    En ja, die beentjes moeten een paar dagen opgewarmd, daarna loopt dat weer prima.🚶‍♂️🚶‍♀️
    Heel veel succes, wandelplezier en wij verheugen ons op jullie bijzondere verhalen.
    L.groet, Mieke Herman.
  13. Elly peters:
    28 maart 2019
    Hoi ria Henk heerlijk 23 graden jullie boffen maar volhouden maar nog maar net begonnen groetjes ellie fijne dag vandaag
  14. Elly peters:
    28 maart 2019
    Hoi ria en Henk jullie boffen heerlijk 23 gr mit ein lekker tas koffie haut geer het waal oet gezellige daag wunche veer uch gr ellie